سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در گفتار دیگرى که از این مقوله است فرمود : ] از مردمان کسى است که کار زشت را ناپسند مى‏شمارد و به دست و زبان و دل خود آن را خوش نمى‏دارد ، چنین کسى خصلتهاى نیک را به کمال رسانیده ، و از آنان کسى است که به زبان و دل خود انکار کند و دست به کار نبرد ، چنین کسى دو خصلت از خصلتهاى نیک را گرفته و خصلتى را تباه ساخته ، و از آنان کسى است که منکر را به دل زشت مى‏دارد و به دست و زبان خود بر آن انکار نیارد ، چنین کس دو خصلت را که شریف‏تر است ضایع ساخته و به یک خصلت پرداخته ، و از آنان کسى است که منکر را باز ندارد به دست و دل و زبان ، چنین کس مرده‏اى است میان زندگان ، و همه کارهاى نیک و جهاد در راه خدا برابر امر به معروف و نهى از منکر ، چون دمیدنى است به دریاى پر موج پهناور . و همانا امر به معروف و نهى از منکر نه اجلى را نزدیک کنند و نه از مقدار روزى بکاهند و فاضلتر از همه اینها سخن عدالت است که پیش روى حاکمى ستمکار گویند . [نهج البلاغه] 
»» پایان دفاع مقدس

شهیدان بعد از پایان دفاع مقدس و رحلت جان سوز رهبر کبیر انقلاب، با دولت سازندگی هم صدا شدم، نظاره گر ساختار اقتصادی کشور شدم. تاسیسات بسیاری را دیدم، خود نیز آستینی بلند کردم، اما از ساختن نفس خویش باز ماندم.

با اصلاح گرایان همدم شدم، قیافه مصلحانه به خود گرفتم، بحث توسعه فرهنگی و سیاسی، تشکل، نواندیشی، نونگری و ...

بازاری داغ داشت، چند کتاب تواندیشانه به دستم گرفتم و ...

اما از اصلاح خویش باز ماندم. به سوی اصول گرایان رفتم مجدد محاسن را بلند کردم، دگمه ها را بستم، یقه ها را کوتاه کردم و دگر باره شعار انقلابی دادم اما به یک باره دیدم اصل خویش را فراموش کرده ام و چون در همه معیار خودم بودم نه آن چه که بود و باید باشد و خدا را نادیده گرفتم.

به ناگه شرمنئه شدم، شهیدان شرمنده ام .

این دلنوشته ای برای او بود ....




نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » امام خامنه ای ( شنبه 91/7/8 :: ساعت 5:0 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

من بسیجی ام
محرم آمد و دل ...
فکّه دیگر جاى من نیست!
پایان دفاع مقدس
[عناوین آرشیوشده]
 
» درباره من «

امام خامنه ای

» آرشیو مطالب «
خرداد 90
مهر 91

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

» صفحات اختصاصی «

» طراح قالب «